Dienstverlening

Een netwerkberaad wordt gevormd door mensen die samen met u een bepaalde situatie willen veranderen.

Zo'n situatie kan bijvoorbeeld zijn:

  • problemen met de opvoeding
  • eenzaamheid of er alleen voor staan
  • dreiging van huiselijk geweld
  • overlast in de buurt

De deelnemers aan het beraad zijn mensen die voor u belangrijk zijn: familie, vrienden en/of buren en eventuele hulpverleners. Samen gaat u op zoek naar verandering of verbetering. Juist het met elkaar zoeken naar een oplossing is de kracht van het netwerkberaad. Het resultaat van het netwerkberaad is een plan om mee aan de slag te gaan. Het breaad wordt geleid door een onafhankelijke, deskundige gespreksleider, die in overleg de bijeenkomst voorbereid.

 

Wanneer een netwerkberaad?

Wilt u weten of een situatie of probleem geschikt is voor een netwerkberaad: neem contact op met Infopunt SMWO. Samen met de medewerker van het Infopunt gaat u na welke mogelijkheden er zijn op een oplossing te vinden voor uw probleem.

Ook hulp- of dienstverleners vanuit andere organisaties kunnen hun cliënt aanmelden voor een netwerkberaad.

 

Meer informatie

SMWO Infopunt, tel. 0113 277 111 of infopunt@smwo.nl

 

Terug naar overzicht

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Heb ik een verwijzing nodig?

Wat zijn de kosten van de hulpverlening?

Waar vind ik hulp buiten kantooruren?

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over de dienstverlening van SMWO?

Waar kan terecht voor de hulpverlening?

 

Gerelateerde informatie

Advies- en Steunpunt Huiselijk Geweld Zeeland

Telefoon: 0900 - 222 0 333

Dag en nacht bereikbaar, alle dagen van de week. 

Lees verder

Acuut gevaar

Bent u slachtoffer of getuige van (huiselijke) geweld en dreigt er acuut gevaar, bel dan het alarmnummer 112

 

Kindermishandeling

Als het gaat om (vermoedens van) kindermishandeling, kunt u bellen naar een Veilig Thuis via het nummer 0800-2000 (gratis en 24/7 bereikbaar).

Lees verder

 
ISO 9001 HKZ - Erkend Leerbedrijf Colibris