Dienstverlening

U voelt zich bekocht met uw aankoop. De winkelier doet moeilijk over de garantie. De reparatie is niet goed uitgevoerd. Uw energienota is te hoog. De verzekeraar ligt dwars en wil maar niet betalen. Dat zijn maar enkele van die momenten dat u graag eens van een ander wilt horen hoe u dit aan moet pakken.

 

Bij SMWO kunt terecht voor informatie en advies over uw rechten en plichten als koper, maar ook die van de verkoper. Wij wijzen u op de mogelijkheden waar u met uw klachten naar toe kunt. Is bij een conflict meer juridische hulp noodzakelijk, dan verwijzen we u graag naar de juiste instantie.

 

Klacht opstellen 

Wilt u de leverancier of een geschillencommissie op de hoogte brengen van uw klacht, dan helpen wij u met het opstellen van brieven en leggen de procedure uit. Een andere mogelijkheid is dat wij voor u bemiddelen met de leverancier.

 

Sociaal Juridische Ondersteuning

U kunt altijd binnenlopen of bellen voor het maken van een afspraak omtrent dit thema. Klik hier voor de contactgegevens.

 

Vraagbaak Ouderen voor Ouderen

Bent u 55 jaar of ouder en inwoner van de gemeente Goes, dan kunt u voor hulp ook een beroep doen op Vraagbaak Ouderen voor Ouderen van SMWO, ouderenwerk.

Informatie over Vraagbaak Ouderen voor Ouderen. 

 

 

Terug naar overzicht

Veelgestelde vragen

Heb ik een verwijzing nodig?

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Wat zijn de kosten van de hulpverlening?

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over de dienstverlening van SMWO?

Waar kan terecht voor de hulpverlening?

 

Gerelateerde informatie

Belastingdienst

Voor uitgebreide en actuele informatie.

De BelastingTelefoon 0800-0543 is er voor algemene vragen over belastingen en voor vragen over uw persoonlijke situatie.

Lees verder

Toeslagen

Wat kunt u (terug)krijgen in de vorm van zorg-, huur-, kinder- en kinderopvangtoeslag.

Lees verder

Het Juridisch Loket

Wegwijzer in recht

Lees verder

 
ISO 9001 HKZ - Erkend Leerbedrijf Colibris